Conversion Rate Optimization - (CRO)

Premeňte svojich návštevníkov na platiacich zákazníkov a zvýšte svoje tržby so službu CRO.

Čo je Conversion Rate Optimization (CRO)?

Zvolte správne stratégie a dosiahnite svoje ciele rastu

Marketéri majú tendenciu strácať väčšinu svojho času, peňazí a zdrojov tým, že zvyšujú počet kliknutí a návštevnosť svojich webových stránok, a myslia si, že tam to končí.

Ide však o toto: generovanie záujmu je len počiatočná fáza optimalizácie pre vyhľadávače (SEO) a digitálneho marketingu. Skutočnou výzvou je premeniť tieto kliknutia a návštevnosť na zisky. Tu prichádza na rad Conversion Rate Optimization.

Čo je Conversion Rate Optimization a ako ovplyvňuje marketingové úsilie vašej firmy? Conversion Rate Optimization, je systematický proces testovania a optimalizácie prvkov vašej webovej stránky vrátane tlačidiel výzvy k akcii (CTA), obsahu a dizajnu webovej stránky s cieľom zvýšiť percento návštevníkov stránky, ktorí dokončia požadovaný cieľ.

Čo je to optimalizácia konverzií a čo to znamená? Pri definovaní tohto pojmu marketéri často používajú ako meradlo úspechu nákupy. Ciele a metriky CRO sa však líšia podľa značky. V závislosti od vašich marketingových potrieb a cieľov existuje viacero zameraní CRO alebo SEO, ktoré si môžete pre svoju firmu stanoviť, vrátane:

  • Predaj
  • Zdieľania v sociálnych sieťach
  • Odoslanie formulára
  • Inštalácie aplikácií
  • Kliknutia na tlačidlo CTA (Call To Action)
  • Prihlásenie k odberu noviniek (Newsletters)

Čo je to Conversion Rate Optimization, ak neovládate osvedčené postupy, aby boli vaše marketingové ciele realizovateľné a merateľné? Rozhodnite sa, čo chcete dosiahnuť pomocou svojej webovej stránky, pochopte požiadavky svojho publika a spustite marketingové kampane zamerané na rast konverzného pomeru, aby ste prinútili viac ľudí vykonať požadovanú akciu.

Okrem toho, keď sa zameriavate na zvyšovanie miery konverzie, je nevyhnutné, aby ste sa prehrabali rôznymi Conversion Rate Optimization metrikami, ktoré ovplyvňujú vaše optimalizačné úsilie a výsledky CRO alebo SEO.

Čo je to metrika CRO? Metriky optimalizácie konverzií sú referenčné hodnoty, ktoré spoločnosti CRO sledujú počas testovania CRO s cieľom určiť výkonnosť vašej webovej stránky CRO a identifikovať príležitosti na optimalizáciu konverzného lievika a konverzný marketing. Medzi metriky CRO patria:

Miera odskočenia

Percento návštevníkov stránky, ktorí navštívili vašu webovú stránku, ale odišli bez prechodu na iné webové stránky. Vysoká miera odskocenia (bounce rate) naznačuje, že je problém. Preto je nevyhnutné vedieť, ako znížiť bounce rate, aby sa zvýšila miera konverzie webových stránok.

Vstup

Udalosť, pri ktorej online používateľ vstúpi na webovú stránku z externého zdroja, napríklad z platenej kampane, organického výsledku vyhľadávania alebo príspevku na sociálnych sieťach. Čím viac ľudí príde na vašu webovú stránku, tým máte vyššiu  šancu na zlepšenie miery konverzie.

Miera preklikov (CTR)

Táto metrika optimalizácie konverzií ukazuje, koľko ľudí, ktorí videli vaše reklamy, organické výpisy alebo výsledky vyhľadávania, kliklo na odkaz na vašu stránku. Miera preklikov sa používa na meranie výkonnosti vašich kľúčových slov a relevantnosti marketingovej kampane Conversion Rate Optimization.

Navštívené stránky

Meria objem webových stránok, ktoré si určitý segment publika pozrie na vašej webovej lokalite. Priemerná stránka na návštevu poukazuje na úroveň zapojenia vášho webu a schopnosť poskytovať užitočné informácie.

Čas načítania stránky

Ukazuje, ako rýchlo vaša webová stránka reaguje na interakciu používateľa. Štúdie ukazujú, že prvých 5 sekúnd načítania stránky má najväčší vplyv na mieru konverzie. Ak chcete zvýšiť mieru konverzie, nezabudnite optimalizovať čas načítania stránky a uprednostniť používateľskú skúsenosť pri návrhu webu.

Návratnosť investícií (ROI)

Čo je optimalizácia konverzií, ak nie metóda zameraná na rast, ktorá zvyšuje vaše príjmy? Návratnosť investícií vášho podniku vám umožní posúdiť vplyv vášho marketingového úsilia v oblasti konverzného pomeru na vaše hospodárske výsledky a prehodnotiť vaše výdavky na Conversion Rate Optimization marketing.

Vytvorené vedenia

Vedenia alebo tzv. leady sa týkajú online používateľov alebo návštevníkov stránok, ktorí prejavili záujem o ponuku vašej značky a sú pripravení prejsť konverzným lievikom. Výsledkom efektívnych marketingových kampaní zameraných na konverzný pomer je nadpriemerná miera konverzie leadov a udržateľné príjmy.

Návštevnosť webových stránok

Táto marketingová metrika miery konverzie sa vzťahuje na počet online používateľov, ktorí navštívia vaše webové stránky. Sledovaním návštevnosti webových stránok môžete určiť kľúčové oblasti, ktoré je potrebné zlepšiť pri optimalizácii konverzií na webových stránkach.

Miera odchodu

Percento návštevníkov, ktorí opustia vašu webovú lokalitu z konkrétnej stránky po návšteve aspoň jednej ďalšej webovej stránky na vašom webe. Ak chcete zlepšiť mieru konverzie, nezabudnite nastaviť štandardnú prijateľnú mieru odchodu pre rôzne stránky vášho webu.

Náklady na konverziu (CPC)

Táto metrika, známa aj ako cena za akciu (CPA), udáva cenu, ktorú zaplatíte za získanie nového zákazníka. Špičkové CRO spoločnosti zvyšujú hodnotu zákazníka, aby zlepšili mieru konverzie a časom znížili celkovú CPC.

Spolupracujte s dôveryhodnou CRO agentúrou a Zvýšte mieru konverzie webových stránok

Na tomto čoraz konkurenčnejšom online trhu je miera konverzie najdôležitejším kľúčovým ukazovateľom výkonnosti (KPI) pre rast podniku. Čo je Conversion Rate Optimization, ak nie spôsob, ako maximalizovať účinnosť vašej webovej stránky a premeniť viac návštevníkov na zákazníkov? Ak má vaša webová stránka problémy s konverziou, v podstate každým dňom prichádzate o obchod.

Ak vezmete 1 % marketingovú mieru konverzie a zvýšite ju na 3 %, v podstate strojnásobíte počet svojich potenciálnych zákazníkov bez toho, aby ste museli získať čo i len jedného návštevníka vašej stránky navyše. V tom spočíva kúzlo konverzného pomeru marketingu od spoločností CRO zameraných na výsledky.

Na čo čakáte? Využite naše služby CRO, aby ste sa dozvedeli viac o tom, čo je CRO, a začnite generovať viac príjmov!

DDMarketing je spoločnosť, ktorá sa venuje pomoci viacerým majiteľom firiem pochopiť konverzný marketing a jeho kľúčovú úlohu pri dosahovaní online úspechu. Zverte Conversion Rate Optimization DDM a dovoľte nám, aby sme zaujali vaše cieľové publikum a posunuli ho pozdĺž vášho marketingového predajného lievika Conversion Rate Optimization.

Prečo je CRO taká dôležitá pre online úspech?

Urobte pozoruhodný rozdiel vo vašich celkových výsledkoch

Úspešne ste si získali záujem a pozornosť zákazníkov. Čo ďalej? Presvedčiť potenciálnych zákazníkov, aby si kúpili váš produkt alebo vykonali požadovanú akciu. To však nie je zrovna najjednoduchšie.

Podľa prieskumov približne dve tretiny — teda približne 68 % podnikov — ešte stále nemá vytvorenú štruktúrovanú stratégiu optimalizácie konverzie webových stránok.

Ak nevyužívate optimalizáciu konverzií webových stránok, prichádzate o lukratívnu príležitosť na zhromažďovanie cenných údajov, maximalizáciu plného potenciálu webových stránok a zvýšenie miery konverzie.

Na druhej strane vám investícia do služieb CRO umožňuje:

Prijímanie rozhodnutí na základe údajov

Samotný interaktívny webový dizajn a generovanie potenciálnych zákazníkov a návštevnosti nestačí na zvýšenie mesačných tržieb a zaručenie dlhodobej ziskovosti. Na dosiahnutie svojich cieľov a dosiahnutie maximálneho potenciálu potrebujete spoľahlivú stratégiu optimalizácie vstupnej stránky.

Služby optimalizácie konverzného pomeru od špičkových spoločností CRO zahŕňajú A/B testovanie, analýzu tepelných máp a hodnotenie správania používateľov, ktoré vám umožnia pochopiť správanie vašich zákazníkov a identifikovať konkrétne prvky webovej stránky, ktoré musíte optimalizovať, aby ste mesačne dosahovali vyššie príjmy bez nadmerných výdavkov.

Rozvíjať myslenie orientované na zákazníka

Jedným z kľúčov k úspechu na internete je nájsť rovnováhu medzi spokojnosťou online používateľov a vyhľadávačov. Štatistiky ukazujú, že približne 88 % online používateľov sa po zlej skúsenosti menej často vracia na webové stránky – a tým sa stráca možnosť zvýšiť mieru konverzie webových stránok.

Dobrou správou je, že poskytovatelia služieb optimalizácie konverzií dávajú pri optimalizácii konverzného pomeru webových stránok prednosť skúsenosti používateľov. Odborníci na mieru konverzie vykonávajú testovanie CRO s cieľom určiť existujúce slabé miesta používateľov, identifikovať potenciálne problémy webu a nájsť strednú cestu, aby boli spokojní používatelia aj vyhľadávače.

Zlepšenie CRO výsledkov

Optimalizácia konverzií v predajnom lieviku si vyžaduje metodický prístup s cieľom jasne identifikovať marketingové príležitosti, analyzovať výkonné a nevýkonné metriky a generovať vysoké konverzie webových stránok. Je zrejmé, že ste v znevýhode, ak neviete, ako zvýšiť mieru konverzie.

So správnymi službami optimalizácie konverzií získate prístup k nástrojom na analýzu správania používateľov a pokročilému CRO softvéru, ktoré zjednodušujú zhromažďovanie a analýzu informácií. Pomocou analytických správ môžete vytvoriť účinnú marketingovú stratégiu, ktorá upúta pozornosť vášho publika a dovedie ho na koniec predajného lievika.

Predbehnutie konkurencie

Vaša online návštevnosť znamená len veľmi málo, ak návštevníci vašej stránky rýchlo odskakujú z vašej stránky. A ak máte vysokú mieru odskočenia, nekonvertujete návštevnosť na potenciálnych zákazníkov a konverzie.

Služby optimalizácie konverzií od agentúry zameranej na výsledky môžu výrazne zlepšiť návratnosť vašich marketingových investícií a odlíšiť vašu firmu od konkurencie. Strategické taktiky optimalizácie konverzného lievika zvyšujú vaše príjmy aj pri rovnakom počte návštevníkov webových stránok. Optimalizácia konverzií je výkonný nástroj, ktorý maximalizuje vaše marketingové úsilie a funguje ruka v ruke so SEO na zvýšenie organickej návštevnosti, potenciálnych zákazníkov a konverzií na webových stránkach.

Zvyšte CRO a získajte ďalšie príjmy v priebehu času

Digitálny trh je plný mýtov a mylnýchpredstáv, ktoré bránia online rastu viacerých lídrov v odvetví. Neskúsení marketéri napríklad často považujú optimalizáciu konverzie predajného lievika za dodatočné výdavky namiesto rozumnej investície, ktorá pomáha posúvať ich obchodné ciele.

Mnohé značky tiež čelia viacerým prekážkam, pokiaľ ide o optimalizáciu konverzného lievika, vrátane:

  • Zdôraznenia jedinečných hodnotových ponúk (UVP)
  • Riadenia marketingových výdavkov
  • Zhromažďovania a využívania využiteľných poznatkov o zákazníkoch
  • Prezentovanie jedinečného posolstva značky
  • Prispôsobenia meniacim sa požiadavkám spotrebiteľov a online návykom
  • Stanovenia priorít pre taktiky optimalizácie najvyššej konverzie
  • Sledovania trendov v odvetví a vývoja na trhu
  • Dodržiavania meniacich sa marketingových predpisov

Ak sa vám nedarí premeniť návštevnosť na potenciálnych zákazníkov, DDMarketing zhodnotí váš predajný lievik a používateľské prostredie, aby odstránila problémové oblasti a všetko ostanté, čo by mohlo brániť dosiahnutiu cieľov konverzie.

Obráťte sa na našu spoločnosť a zistite, ako znížiť mieru odskočenia a ako zvýšiť mieru konverzie pomocou osvedčených techník optimalizácie hlavnej (vstupnej) stránky.

Služby CRO spoločnosti DDMarketing

Presaďte hodnotu svojej značky a budujte si dôveru online

Audit CRO

Je dôležité vykonať úplný audit CRO na vašich stránkach a použiť tepelné mapy, službu Google Analytics a ďalšie nástroje na testovanie CRO, aby ste videli interakcie na vašich webových stránkach a zistili, či potenciálni zákazníci vykonávajú správne akcie. Náš konzultant pre optimalizáciu konverzného pomeru vykonáva hĺbkové audity CRO a rozsiahly konverzný marketingový výskum, ktorý pokrýva každú fázu vášho predajného lievika vrátane zámeru vyhľadávacích dopytov a rozloženia a obsahu vstupnej stránky. Tieto postupy nám umožňujú optimalizovať vaše výzvy na akciu a ďalšie prvky stránky pre lepšiu konverziu.

Testovanie A/B Split

Veríme, že digitálne marketingové iniciatívy založené na údajoch o miere konverzie sú kľúčom k realizácii lukratívnych marketingových kampaní. Preto naša agentúra pre optimalizáciu konverzií vykonáva rôzne riešenia testovania CRO vrátane A/B split testovania a multivariačného testovania v závislosti od výkonu vašich webových stránok a online potrieb. Naše služby A/B testovania siahajú od jednoduchého testovania inej výzvy na akciu až po výmenu rôznych vstupných stránok s cieľom zistiť, čo funguje.

Služba Google Analytics

Na rozdiel od iných nástrojov na delené testovanie a audit CRO je služba Google Analytics bezplatná a umožňuje podnikom získať hĺbkový prehľad o metrikách zapojenia ich webových stránok a online výkonnosti. Náš CRO konzultant používa službu Google Analytics na sledovanie metrík správania (vrátane online návštevnosti, miery odskočenia, zobrazení stránok a priemerného trvania relácie), analyzuje správanie používateľov a vytvára cenné správy v reálnom čase. Správy Google Analytics využívame na zlepšenie vášho úsilia o CRO alebo SEO a zvýšenie miery konverzie.

Testovanie tepelných máp

Teplotné mapy sú užitočným vizuálnym znázornením zapojenia používateľov, ich záujmov a interakcií, keď sa návštevníci stránky pohybujú po vašej webovej stránke. Využívame nástroje na testovanie tepelných máp na určenie prvkov stránky, ktoré sú ignorované alebo priťahujú viac pozornosti a zapojenia, než by mali. V závislosti od výsledku tepelných máp vykonáme vhodné zmeny na tlačidle výzvy k akcii (Call To Action Button), grafike, obsahu, rozložení stránky a ďalších prvkoch webovej stránky, aby sme zabezpečili, že návštevníci stránky nebudú rozptyľovaní nedôležitými prvkami stránky.

Návrh a vývoj webových stránok

Štatistiky ukazujú, že zjednodušenie polí formulára a ich obmedzenie na minimum vedie k zvýšeniu konverzií až o 120%. Je zrejmé, že dizajn vašich webových stránok je dôležitou súčasťou zlepšovania miery konverzie. To, ako je štruktúrovaná vaša vstupná stránka, kde sa nachádza tlačidlo CTA a kde sú umiestnené konkrétne prvky webu, významne ovplyvňuje vaše úsilie týkajúce sa zníženia miery odmietnutia a zvýšenia miery konverzie webových stránok. Aby sme zlepšili funkčnosť, prístupnosť a použiteľnosť vašej stránky, náš CRO konzultant implementuje osvedčené postupy v oblasti webového dizajnu a vývoja a uprednostňuje optimalizáciu vašej vstupnej stránky.

Optimalizácia pre vyhľadávače (SEO)

Minimalizujte mieru úbytku a naplňte konverzný lievik webovej stránky pomocou integrovaných služieb SEO a optimalizácie konverzií. Vykonávame potrebné delené testovanie prvkov vášho webu vrátane tlačidla CTA, obsahu stránky a cielenia na kľúčové slová, sledujeme analýzu správania používateľov a uprednostňujeme vytváranie pozitívneho zážitku z webu pre lepšiu návratnosť investícií.

Analýza správania používateľov

Vytvárajte personalizované vstupné stránky, ktoré reagujú na marketingové potreby a požiadavky vašich zákazníkov a zlepšujú konverzie. Identifikujeme a analyzujeme správanie vašich používateľov, napríklad pri ich preklikávaní a aktivity pri prehliadaní a nákupe, aby sme získali viac nových a vracajúcich sa návštevníkov, ktorí budú konvertovať. A čo je ešte dôležitejšie, analyzujeme rozdiel medzi percentom konvertovaných a nekonvertovaných používateľov v jednotlivých kampaniach, aby sme vám uľahčili plánovanie stratégie a proces rozhodovania.

l

Písanie obsahu

Váš obsah musí byť presvedčivý a nútiť ľudí konať. Ale čo ak nerozumiete tomu, čo je výzva na akciu (CTA) alebo ako napísať efektívny obsah stránky? Naši odborníci na konverzný pomer sa vyznajú v rôznych odvetviach a oblastiach digitálneho marketingu konverzného pomeru. Či už pôsobíte v zdravotníctve, v oblasti ochrany proti škodcom alebo vo výrobnom priemysle, naši špecialisti na obsah a online marketing dokážu vytvoriť obsah založený na údajoch, ktorý podporuje lepšie angažovanie sa online a konverzie webových stránok. Naplánujte si konzultáciu s DDM pre optimalizáciu konverzií a zistite, ako môžeme optimalizovať vaše výzvy k akcii, stránky služieb a ďalší obsah webu.

Prečo si vybrať DDMarkeing pre CRO

Odomknite rast svojho podnikania pomocou osvedčených metód

Plne spravované webové služby

Vaše problémy s konverziou nielen diagnostikujeme, ale aj implementujeme taktiky optimalizácie konverzného pomeru zamerané na rast. DDMarketing ponúka komplexný balík služieb vrátane lokálnej SEO optimalizácie, marketingu na sociálnych sieťach, webhostingu, e-mailového marketingu a mnohých ďalších! Nadviažte vzťah s našou dôveryhodnou agentúrou pre digitálny marketing, aby ste mohliokamžite riešiť nielen otázky týkajúce sa optimalizácie konverzií, ale aj akýkoľvek online problém, na ktorý by ste mohli naraziť.

Služby optimalizácie konverzií na mieru

Vy hovoríte, my vás vypočujeme a následne vám odporučíme tie najlepšie možné varianty pre rast vášho podniku. Rovnako ako pri všetkých našich službách si vážime vaše podnety a snažíme sa vyriešiť problémy, ktorým čelíte. Aktívne tiež auditujeme vaše stránky a údaje o návštevnosti a hľadáme problémy alebo riešenia konverzného marketingu, ktoré vás možno nikdy nenapadli.

Pohľad experta

Mnohé nástroje na optimalizáciu konverzií vykonávajú automatický audit CRO a hľadajú červené vlajky marketingu konverzného pomeru. Niektoré sú dokonca pomerne slušné. Automatický audit CRO vám však nedokáže povedať, že obrázok/nadpis nezodpoveda správnym požiadavkám alebo mnoho ďalších maličkostí, ktoré môžu potenciálneho zákazníka odradiť. Ide o neoceniteľné poznatky, ktoré poskytujeme našim klientom.

Komplexný prístup

Úspešné marketingové kampane zamerané na konverzný pomer sa neskladajú len z riešení SEO a webového dizajnu. DDMarketing vytvára dobre premyslenú stratégiu digitálneho marketingu miery konverzií s cieľom maximalizovať využitie vašich webových stránok a platforiem sociálnych sietí. Využívame správy z auditu CRO, aby sme vytvorili väčší rozruch pre vašu značku a zlepšili mieru kliknutia na vaše tlačidlá s výzvou k akcii (CTA).

Priebežné audity CRO

Trendy a správanie používateľov sa neustále menia. Ak chcete zabezpečiť, aby ste zostali na čele konkurencie, musí sa prispôsobiť dizajn vašej webovej stránky a hlavnej (vstupnej) stránky. DDMarkeitng vykonáva plánované A/B testovanie a pravidelný CRO audit, aby optimalizovala vaše webové stránky a marketingové materiály a generovala viac potenciálnych zákazníkov a konverzií. Na požiadanie môžeme vykonať aj audit kampaní – stačí nám dať vedieť, kedy potrebujete CRO report, a my vám ho vygenerujeme a zanalyzujeme výsledky.