Email Marketing

Oslovte svoje cieľové publikum priamo pomocou správneho obsahu vďaka Email Marketing.

Približne 3,9 miliardy ľudí na celom svete denne používa e-mail na komunikáciu a žiadna iná platforma sa nepribližuje k tomuto počtu aktívnych používateľov. Využívate potenciál e-mailového marketingu vo svojej obchodnej stratégii?

Nepremeškajte príležitosť spojiť svoju značku so správnymi zákazníkmi v správnom okamihu a zvýšiť tak svoj predaj. Využite služby cieľavedomého e-mailového marketingu agentúry DDMarketing a dovoľte nám nastaviť e-mailovú kampaň, ktorá dokonale zodpovedá vašim obchodným cieľom.

Čo je Email marketing?

Vybudujte si lojálnu komunitu okolo svojej značky

Pokiaľ ide o generovanie a konverziu potenciálnych zákazníkov, neexistuje účinnejšia digitálna marketingová taktika ako e-mailový marketing.

Štúdie ukazujú, že napriek rastu a významu mobilných a chatovacích aplikácií takmer 61% spotrebiteľov uprednostňuje zjednodušenú interakciu so značkou prostredníctvom e-mailu, a táto preferencia sa týka všetkých pohlaví a vekových skupín.

Vzhľadom na rozšírené používanie a rastúci globálny význam e-mailu je e-mailový marketing dôležitejší ako kedykoľvek predtým!

Čo je e-mailový marketing? E-mailový marketing je digitálna marketingová stratégia, ktorú využívajú tisíce firiem na celom svete na vytváranie známosti značky, podporu predaja a budovanie vzťahov s klientmi.

Spoločnosti zaoberajúce sa e-mailovým marketingom využívajú rôznych poskytovateľov e-mailových služieb (ESP) na odosielanie automatizovaných, personalizovaných marketingových e-mailov, ktoré obsahujú propagačné akcie a oznámenia značky. Za formu e-mailového marketingu možno považovať čokoľvek, od týždenných e-mailových bulletinov a propagačných upozornení až po formuláre na prieskum medzi zákazníkmi a pozvánky na podujatia.

Celosvetovo využíva e-mail ako kanál na distribúciu obsahu až 87 % obchodníkov z kategórie B2B (business-to-business) a 79 % inzerentov z kategórie B2C (business-to-consumer). Využívate naplno e-mailový marketing na rast a propagáciu svojho podnikania? Ako sa darí vašej e-mailovej marketingovej kampani v tomto konkurenčnom digitálnom prostredí?

Začnite plánovať e-mailový marketing ešte dnes a objavte najúčinnejšiu stratégiu e-mailového marketingu, ktorá posunie vaše e-mailové kontakty do predajného lievika.

Prečo je Email marketing dôležitý?

Poskytnite svojim zákazníkom väčšiu hodnotu a dosiahnite veľké výsledky

Význam e-mailového marketingu pre úspech digitálnej značky nemožno dostatočne zdôrazniť. Online e-mailový marketing je jednou z najlepších marketingových metód na získavanie obchodných kontaktov a dosahovanie vysokej návratnosti investícií (ROI).

Podľa prieskumu by približne 61 % e-mailových odberateľov chcelo dostávať propagačné marketingové e-maily každý týždeň a približne 83 % zákazníkov míňa viac na značku, od ktorej dostali webový marketingový email. Marketéri tiež uviedli, že získali pôsobivú 3 800% návratnosť investícií alebo inak povedané, 38€ za každý euro investovaný do e-mailovej marketingovej kampane.

Je zrejmé, že online e-mailový marketing predstavuje neuveriteľnú príležitosť, ako osloviť cielených zákazníkov a dosiahnuť rast príjmov. Ak ste ešte nezačali s plánovaním e-mailového marketingu, teraz je ten správny čas poradiť sa s odborníkom na e-mailový marketing a urobiť náčrt, ako posunúť svoje podnikanie vpred.

Dôležitosť Email marketingu

Mnohí obchodníci sa pýtajú, prečo je e-mailový marketing dôležitý, keď sú platformy sociálnych sietí tak široko dostupné a počet ich návštevníkov sa časom exponenciálne zvýšil. Ale je to tak: Ľudia stále chodia do svojich e-mailov, aby našli špeciálne ponuky značiek, ktoré ich zaujímajú. V skutočnosti 44 % používateľov kontroluje svoje e-maily kvôli akciám značiek, zatiaľ čo len štyri percentá chodia na platformy sociálnych médií kvôli podrobnostiam o reklamných kampaniach.

To je len špička ľadovca. Vďaka množstvu príležitostí, ktoré ponúka webový e-mailový marketing, ste bližšie k dosiahnutiu väčšieho počtu konverzií pre vaše podnikanie.

Ešte nie ste presvedčení o tom, prečo je e-mailový marketing dôležitý pre rast značky? Tu sú ďalšie dôvody, prečo je nevyhnutné investovať do služby e-mailovej marketingovej kampane:

Budovanie lojality zákazníkov

Silné vzťahy s klientmi si vyžadujú pravidelnú interakciu so značkou – a rutinná webová e-mailová marketingová komunikácia so zákazníkom umožňuje každej spoločnosti vytvárať lojalitu k značke a zároveň podporovať predaj. Okrem toho náklady na nadviazanie kontaktu s existujúcim klientom a jeho marketing pomocou najlepších e-mailových kampaní sú 6-12 krát nižšie, ako náklady na iné marketingové kanály, ako je platená reklama alebo marketing v sociálnych médiách. Cielené e-mailové marketingové kampane nielenže podporujú viac obchodov, ale aj šetria peniaze.

Rozšírte svoj obchodný dosah

Je dokázané, že e-mailové kampane majú lepší dosah a potenciál zapojenia ako tradičné marketingové metódy. Štatistiky ukazujú, že 72 % používateľov elektronickej pošty kontroluje svoje schránky viac ako šesťkrát denne a približne 92 % používateľov internetu má minimálne jedno e-mailové konto. Skúsení odborníci na e-mailový marketing vám pomôžu osloviť cieľové publikum na akomkoľvek zariadení, pričom zostanú neinvazívni a v súlade so zákonom CAN-SPAM.

Spojte sa s rôznymi publikami

Hyperpersonalizovaná komunikácia je jednou z mnohých výhod používania e-mailového marketingu B2C a B2B na oslovenie vášho publika. Zatiaľ čo tradičné marketingové metódy sa zameriavajú na doručenie širokú škálu informácii veľkému rozsahu publika, marketingové e-maily vám umožňujú ponúkať jedinečné zľavy a kódy, personalizované správy a kampane založené na údajoch podľa kritérií, ako sú narodeniny, regióny a celoživotná hodnota zákazníka (CLV). Namiesto toho, aby ste vynakladali úsilie na jednu kampaň, dokážete osloviť rôzne segmenty publika s osobným prístupom.

Šetrite čas a úsilie

E-mailový marketing pre malé podniky, korporácie a firmy s viacerými pobočkami je podstatne menej náročný na prácu ako tradičný marketing. Nie je potrebné brať do úvahy poštovné ani označovanie každej distribuovanej kampane. Cielený e-mailový marketing vám umožní komunikovať s ideálnymi segmentmi trhu (bez ohľadu na to, či ide o niekoľko stoviek alebo stotisíc ľudí) v priebehu niekoľkých minút. Ak nemáte čas naučiť sa optimalizáciu e-mailových kampaní, najlepšie spoločnosti zaoberajúce sa e-mailovým marketingom vám môžu pomôcť.

i

Testovanie e-mailových kampaní a dosahovanie dobrých výsledkov

Online e-mailový marketing ponúka rôzne spôsoby, ako testovať a zistiť, či ste svojím marketingovým úsilím trafili klinec po hlavičke. Môžete vykonávať A/B a multivariačné testovanie a skúmať takmer každú zložku e-mailovej kampane, od predmetu a času odoslania až po obsah v samotnej e-mailovej kampani. To ponúka cenné poznatky o tom, ktoré miesta by boli treba upraviť vo vašej e-mailovej marketingovej stratégii, aby ste dosiahli čo najväčšie zapojenie sa do e-mailových kampaní.

Sledovanie analýzy

Údaje a analýzy poskytované softvérom na e-mailový marketing poskytujú cenný prehľad o výkonnosti vašich cielených e-mailových marketingových aktivít a nasadených kampaní. Najčastejšie uvádzanými ukazovateľmi zapojenia sú miera otvorenia, miera kliknutia a miera prekliku (CTR), odrazy a konverzie. V závislosti od vašich marketingových cieľov môže skúsený špecialista na e-mailový marketing tieto čísla dekódovať a previesť ich na hodnotné aplikácie na lepšie oslovenie vášho publika.

Podľa portálu Statista sa každý deň odošle a prijme približne 306,4 miliardy e-mailov. Ako zabezpečiť, aby ste mali tie najlepšie e-mailové kampane, ktoré zaujmú zákazníkov?

Vytvorte priame spojenie so svojimi potenciálnymi zákazníkmi a klientmi a podporte lojalitu zákazníkov s pomocou našej e-mailovej marketingovej agentúry. Poskytujeme služby e-mailového marketingu pre malé podniky, firmy a agentúry s viacerými pobočkami. Zistite, ako naše služby e-mailových kampaní zapadajú do vášho marketingového úsilia.

Email Marketing pre malé podniky

Vytvorte si dobré meno a zlepšite mieru odozvy

Rozhodovanie o tom, kam investovať svoje peniaze, by ste nemali brať na ľahkú váhu. Musíte sa uistiť, že každý cent vyčlenený na vaše marketingové úsilie prinesie návratnosť investícií, inak riskujete, že prídete o svoje peniaze a o možnosť uzavrieť viac obchodov.

Email marketing pre malé podniky je nákladovo efektívny spôsob, ako propagovať svoju značku v konkrétnych segmentoch trhu a zvýšiť svoje príjmy. Štúdia spoločnosti McKinsey odhalila, že e-mail je pri získavaní nových zákazníkov takmer 40-krát účinnejší ako Twitter a Facebook dohromady! Navyše podľa 80 % odborníkov z odvetvia najlepšie e-mailové kampane podporujú získavanie a udržiavanie zákazníkov.

Vďaka službám e-mailového marketingu pre malé podniky založeným na údajoch:

  • Oslovte zákazníkov v reálnom čase
  • Komunikujte podrobné informácie
  • Budujte dôveryhodnosť
  • Optimalizujte svoj čas a rozpočet
  • Sledujte výsledky kampane
  • Spojte sa s väčším počtom zákazníkov
  • Získajte lepšie uznanie značky
  • Zvýšte návštevnosť webových stránok
  • Spustite cielené zasielanie správ
  • Rozvíjajte svoju jedinečnú značku

Ako účinný je Email Marketing pre malé podniky? To sa práve dozviete.

Posuňte svoj marketing v malom podniku na vyššiu úroveň vďaka službám emailového marketingu pre malé podniky od spoločnosti DDMarketing. Naša e-mailová marketingová agentúra vám pomôže ešte viac upevniť vašu jedinečnú identitu značky v pamäti vašich zákazníkov.

Prečo si pre svoju e-mailovú marketingovú kampaň vybrať nás

Zostaňte v povedomí potenciálnych zákazníkov a klientov

Tu je niekoľko výhod, ktoré získate vďaka spolupráci s našou e-mailovou marketingovou agentúrou:

Viacrozmerné a A/B testovanie kampaní

V spoločnosti DDMarketing nevytvárame a neuvádzame na trh len návrhy e-mailových newslettrov a šablóny marketingových e-mailov. Aby sme zabezpečili, že vaša e-mailová marketingová kampaň prinesie veľké výsledky, testujeme každý aspekt vašej e-mailovej kampane, od predmetu a harmonogramov odosielania až po obsah e-mailu. To nám umožňuje určiť najlepší možný prístup k vašej webovej e-mailovej marketingovej kampani.

Prispôsobená segmentácia zoznamu

Chápeme, že najlepšie služby e-mailového marketingu sa líšia v závislosti od potrieb, požiadaviek a cieľovej skupiny klientov. Preto vykonávame hĺbkový prieskum a využívame pokročilý softvér pre e-mailový marketing na segmentáciu zoznamu publika a zabezpečujeme, aby sa vaše e-maily dostali k správnym príjemcom v správnom čase.

k

Podrobné správy o e-mailovom marketingu

Vytvoríme e-mailové kampane prispôsobené vašim jedinečným potrebám, spravujeme ich a poskytujeme vám podrobné, vlastné mesačné správy o ich účinnosti vrátane miery otvorenia, návštevnosti presmerovanej na vaše webové stránky a dosiahnutého predaja/ľudí. Výsledky e-mailovej kampane môžete kedykoľvek sledovať kontrolou panela Google Analytics alebo mesačných prehľadov. E-mailové kampane môžeme tiež integrovať s vašou službou Google Analytics, aby ste získali hlbší prehľad o tom, ako príjemcovia komunikujú s vašou webovou stránkou.

Integrované služby digitálneho marketingu

Marketéri môžu vidieť značnú návratnosť investícií do e-mailového marketingu. Ak však chcete dosiahnuť vyššiu návratnosť investícií, lepšiu efektívnosť, dostupnosť a zvýšenie lojality zákazníkov, potrebujete kombináciu online marketingových taktík prispôsobených vašej značke. Okrem služieb e-mailového marketingu DDMarketing ponúka aj ďalšie služby digitálneho marketingu vrátane optimalizácie pre vyhľadávače (SEO), copywritingu, optimalizáciu miery konverzie (CRO) a mnoho ďalšieho…